شناسهٔ خبر: 36136 - سرویس استان‌ها

خسروانی عنوان کرد:

پاکسازی حاشیه راه‌ها و اختصاص کشیک‌های نوروزی بیمه در پایانه‌های کرمانشاه/ تمهیدات ویژه برای محورهای پرترافیک استان

بهمن خسروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از اختصاص کشیک برای پرسنل بیمه‌های استان در پایانه شهید کاویانی همچنین اجرای طرح کنترل ایمنی وسایل نقلیه و پاکسازی حاشیه راه‌ها برای کاهش تصادفات خبر داد.

بهمن خسروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: نظارت بر مراکز مجتمع خدمات رفاهی و رفع مشکلات آنان، اجرای طرح کنترل ایمنی وسائل نقلیه و پاکسازی حاشیه راه‌ها از جمله اقدامات این اداره کل برای کاهش تصادفات جاده‌ای استان است. ضمن اینکه کشیک پرسنل بیمه‌های استان در پایانه شهید کاویانی جهت رسیدگی به خسارت تصادفات اختصاص یافته است.

خسروانی به لکه‌گیری موضعی راه‌ها و ترمیم علایم رانندگی درآستانه نوروز خبر داد و افزود: ترمیم خطوط محورهای موصلاتی و پررنگ شدن خط‌کشی‌ها که به علت نمک‌پاشی و بارش‌های اخیر کمتر قابل دید بود نیز انجام شده است.

وی گفت: برخی محورهای استان  در ایام نوروز از جمله مسیر شهرستان‌های کنگاور به خسروی و اسلام آباد تا پل سیمره دارای بار ترافیکی بیشتری است که اکیپ‌های راهداری هرساله توجه بیشتری به بازکردن راه تردد در این مناطق دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه عنوان کرد: در ایام نوروز ۵۶ اکیپ راهداری با ۴۴۰ نیرو آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

وی همچنین به ساماندهی ترمینال شهید کاویانی اشاره کرد و گفت: اقداماتی نظیر آماده‌سازی و زیباسازی فضای داخلی ترمینال، نصب دوربین‌های نظارتی، تجهیز نمازخانه، نظافت سرویس‌های بهداشتی و تامین روشنایی و نیز ممانعت از فعالیت دستفروشان و متکدیان انجام شده است.