شناسهٔ خبر: 36176 - سرویس استان‌ها

ابراهيم جاوشيری خبر داد:

آمادگی ۲۷۵ راهدار برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی جنوب سيستان و بلوچستان

ترافیک ۲۷۵ راهدار اداره كل راه و شهرسازي ايرانشهر در ایام عيد نوروز برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی جنوب استان سيستان و بلوچستان آمادگی كامل دارند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی مدیر راهداری اداره كل راه وشهرسازی ايرانشهر اظهار داشت: مانور آمادگی و هماهنگی اداره کل راه وشهرسازی ايرانشهر به همراه قرارگاه پلیس‌راه جنوب سيستان و بلوجستان، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و هلال احمر صبح امروز برگزار شد.

مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سيستان و بلوچستان گفت: در ايام عيد نوروز۹۶ با ۱۵ پایگاه ثابت و ۲۰ اكيپ سیار راهداری و حضور فعالانه ۵۴ اکیپ ویژه (گشت راهداری) در قالب ۱۷۰ دستگاه انواع خودروهای سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با همکاری ۲۷۵ نفر پرسنل کشیک با آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و هموطنان به محور‌های حوزه استحفاظی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در تمامی نقاط مهم و پرتردد اداره کل راه و شهرسازی ايرانشهر خط کشی، نصب علائم، نصب چراغ‌های چشم گربه‌ای و شیارهای لرزاننده برای بالا بردن ایمنی جاده‌ها انجام شده است.

اين مقام مسئول گفت: در این مراسم کلیه ماشین‌آلات اداره کل راه وشهرسازی ايرانشهر، قرارگاه پلیس راه جنوب، نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر با عبور از سطح بزرگراه شهيد مرادی آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ای منسجم در ایام نوروز اعلام داشتند.