شناسهٔ خبر: 36188 - سرویس هوایی

در بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مهرآباد صورت گرفت

آغاز بهره برداری از تاکسی‌های هیبریدی فرودگاه مهرآباد/ حضور آخوندی در ایستگاه متروی مهرآباد و گفتگو با مسافران نوروزی

تاکسی هیبریدی وزیر راه و شهرسازی با حضور در مراسم رونمایی از تاکسی‌های هیبریدی فرودگاه مهرآباد، از ارایه خدمات در ایستگاه متروی فرودگاه و نیز آمبولانس‌های آماده در فرودگاه برای خدمات رسانی به مسافران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی لحظاتی پیش با حضور در فرودگاه مهرآباد ضمن بازدید از ۳۰ اکیپ مستقر در فرودگاه مهرآباد شامل یگان‌های انتظامی، امدادی و خدمات عمومی و آتش نشانی از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی آنها قرار گرفت.

همچنین در این بازدید با حضور وزیر راه و شهرسازی، تاکسی‌های هیبریدی شامل ۱۵۰تویوتای مستقر در فرودگاه مهرآباد رونمایی شدند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از نزدیک درجریان خدمات‌رسانی تاکسی‌های فرودگاهی شامل۳۵۰ سوناتا و نحوه ارتباط و خدمات آن با مشتریان قرار گرفت.

در ادامه وی از دو آمبولانس آی‌سی‌یو موبایل مستقر در این فرودگاه نیز بازدید کرد و در جریان نحوه اقدام و عملکرد آنها از زمان تحویل بیمار تا بیمارستان قرار گرفت. این آمبولانس‌ها می‌توانند به صورت مکانیزه نوار قلب بیمار را گرفته و به مرکز اورژانس ارسال کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از ایستگاه متروی فرودگاه مهرآباد نیز بازدید کرد و با مردم و مسافران درباره خدمات مترو و نحوه جابجایی از فرودگاه تا نقاط مختلف شهر به گفتگو پرداخت.

وی درادامه بازدید خود به سمت ترمینال یک حرکت کرد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی را رحمت‌الله مه‌آبادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد و قاسم بی‌نیاز مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی همراهی کردند.