شناسهٔ خبر: 36355 - سرویس استان‌ها

داریوش نصر مطرح کرد:

جذب ۱۸۸ میلیاردریال از اسناد خزانه اسلامی برای پروژه های راه و شهرسازی

داریوش نصر کاهش مطالبات پیمانکاران، مدیریت هزینه، فعالسازی پروژه ها، کسب رتبه هشت کشوری در حوزه مسکن و املاک، مقابله با پروژه های غیرقانونی در حوزه شهرسازی و برقراری نظم و انظباط اداری و مالی از شاخص ترین دستاوردهای راه و شهرسازی استان در سال ۹۵ است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در شورای اداری این اداره کل اظهار کرد: امسال ۱۸۸میلیاردریال از اسناد خزانه اسلامی برای پروژه های راه و شهرسازی  جذب شد که در کاهش مطالبات پیمانکاران و فعالسازی پروژه‌های تحول آفرین بود.

داریوش نصر با بیان اینکه سال ۹۵ را با آرامش و بدون دغدغه های مالی به پایان می رسانیم، افزود: شفاف سازی در توزیع اعتبار پروژه های راه و شهرسازی موجب افزایش انگیزه کاری پیمانکاران شده است.

وی به رتبه برتر آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی اشاره کرد و گفت: امسال مجموعه راه و شهرسازی استان در استفاده از اسناد خزانه اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار بازار پول و نقدینگی در میان دستگاه های اجرایی استان پیشتاز بود.

نصر، کسب رتبه هشت کشوری اداره کل راه و شهرسازی استان در ارزیابی عملکرد ده ماهه حوزه مسکن و املاک را از دیگر موفقیت‌های این مجموعه در سال ۹۵ برشمرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه اقدام ماندگار در شرایط بحرانی و سخت به یادگار می ماند، تصریح کرد: در حوزه معماری و شهرسازی با رعایت قوانین و مقررات توانستیم از اجرای پروژه های غیرقانونی جلوگیری کنیم.

شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، مدیران و روسای ادارات شهرستانهای تابعه برگزار شد.