شناسهٔ خبر: 36500 - سرویس هوایی

سازمان هواپیمایی كشوری اعلام کرد:

آغاز دور دوم سفرهای هوایی نوروزی از فردا/ انجام بیش از ۸ هزار پرواز داخلی و حارجی از ابتدای طرح نوروزی تا ۴ فروردین/ سرویس‌دهی به بیش از ۹ هزار پرواز عبوری

سفر هوایی براساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی كشوری در دور اول سفرهای نوروزی كه از ۲۵ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا پایان چهارم فروردین ماه ادامه داشت ۸ هزار و ۱۴۳ پرواز داخلی و خارجی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری دور دوم سفرهای نوروزی از فردا ششم فروردین ماه آغاز می‌شود.

براساس آمار منتشر شده از سوی این سازمان در دور اول سفرهای نوروزی كه از ۲۵ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا پایان چهارم فروردین ماه ادامه داشت ۸ هزار و ۱۴۳ پرواز داخلی و خارجی انجام شده است.

از این تعداد پرواز ۵ هزار و ۱۵۰ پرواز داخلی و ۳ هزار و ۴۰  پرواز خارجی بوده است.

 همچنین براساس آمار دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری، در مدت یاد شده به ۹ هزار و ۶۸۷  پرواز عبوری از آسمان ایران نیز سرویس‌دهی شده است.

سازمان هواپیمایی كشوری همچنین  با تأکید براینکه ملاك ارزیابی عملكرد شركت‌های هواپیمایی در پایان پروازهای نوروزی براساس رضایت‌مندی مسافران خواهد بود از شركت‌های هواپیمایی خواست؛ در صورت بروز تاخیر براساس دستورالعمل حقوق مسافر عمل كنند./