شناسهٔ خبر: 36564 - سرویس استان‌ها

آخرین وضعیت ترددها در محورهای لارستان/ عبور بیش از ۳۱۶ هزار خودرو از محورهای لارستان

سفر مدیرکل اداره راه و شهرسازی لارستان خبر داد: تاکنون توسط دستگاه‌های تردد شمار عبور و مرور بیش از ۳۱۶ هزار و ۴۳۲ خودرو تا پایان روز یکشنبه ۶ اسفندماه به ثبت رسیده است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان از آخرین وضعیت تردد ها در محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل خبر داد .

باقری فرد اظهار داشت : هم اکنون باتوجه به بارندگیهای اخیر شاهد ترافیک روان در جاده های حوزه اسحفاظی این اداره کل هستیم  و تردد بدون هیچگونه مشکل و گره ترافیکی در جریان است .

وی افزود : تاکنون توسط دستگاه های تردد شمار عبور و مرور بیش از ۳۱۶ هزار و ۴۳۲ خودرو تا پایان روز یکشنبه ۶ اسفندماه به ثبت رسیده است .

باقری فرد در ادامه سهم هریک از محورها را به تفکیک اعلام کرد :  لار – بندرعباس ۸۵۶۸۲ ، لار- جهرم ۹۴۶۵۰ ، گله دار – مهر ۸۰۲۲۳ و لار – بستک ۵۵۸۷۸

وی در ادامه از خدماتراهداران کهدر این ایام توفیق خدمت رسانی به مردم را دارند تقدیر کرد و افزود : با وجود اینکه در این ایام همه درکنارخانوادههایخودبهسرمیبرنداین عزیزان نارنجی پوش به صورت شبانه روزی و در پی بارندگی های اخیر جهت برقراری سلامت جاده های حوزه ی استحفاظی تلاش های فراوانی را برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی انجام داده اند . و بحمدلله شاهد کاهش تصادفات در جاده های حوزه استحفاظی بوده ایم .

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد : به رانندگان گرامی توصیه می‌کنیم با سرعت مجاز و احتیاط بیشتر رانندگی کرده و نسبت به رعایت قوانین و مقررات اقدامات لازم را صورت دهند و  برای رانندگی خود مدیریت زمان داشته باشند./