شناسهٔ خبر: 36587 - سرویس بنادر و دریانوردی

برگزاری کلاس‌های آموزش ایمنی دریایی جهت مسافران نوروزی در بندر آبادان

رضا سفاری به‌منظور سلامت و ایمنی مسافران نوروزی در گشت‌های دریایی نحوه استفاده از وسایل حفاظت فردی و قایق نجات لایف رفت در بندر آبادان آموزش داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی آبادان، رضا سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار به‌منظور بالا بردن ضریب ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و راهیان سرزمین‌های نور این مدیریت با برگزاری کلاس‌های آموزشی در بدو ورود به سایت مسافری کلاس آموزش استفاده از وسایل حفاظت فردی و قایق نجات لایف رأفت را توسط کارشناس ایمنی دریایی برگزار نموده و توانسته است اطلاعات مفیدی به هموطنان ارائه نماید.

سفاری در ادامه افزود: توزیع بروشور و پکیج‌های ایمنی یکی دیگر از اقدامات این مدیریت در اطلاع‌رسانی مسافران و گردشگران نوروزی در خصوص رعایت نکات ایمنی دانست.

وی در خصوص نقش بالا بردن ضریب ایمنی در سفرهای دریایی عنوان کرد: برگزاری سفرهای ایمن دریایی یکی از مأموریت‌های اساسی سازمان بنادر و دریانوردی است که از این رو رعایت مقررات و نکات ایمنی در مسافرت‌های دریایی یکی از مؤلفه‌های جذب توریسم و گردشگر است.