شناسهٔ خبر: 36615 - سرویس استان‌ها

در استان همدان انجام شد:

بازدید استاندار همدان از بیمارستان آیت اله بهاری شهرستان بهار

بازدید استاندار همدان و نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ از پروژه بیمارستان جدیدالاحداث ۸۲ تخت خوابی آیت اله بهاری (ره) شهرستان بهار بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدناصر نیکبخت با همراهی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، مهندس عراقی معاون عمرانی استانداری، محمدرضا عبادیان معاون درمان دانشگاه، مرادی‌پناه فرماندار بهار، فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان از روند احداث پروژه بیمارستان جدیدالاحداث ۸۲ تخت خوابی آیت اله بهاری (ره) بازدید کردند.

نیکبخت در این بازدید با اشاره به دستاوردهای بی‌نظیر طرح تحول نظام سلامت و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش سلامت و موضوع احداث بیمارستان‌های جدید و افزایش تخت‌های بیمارستانی بر لزوم اتمام و بهره‌برداری بیمارستان جدید بهار در اردیبهشت ماه امسال تأکید کرد.

وی با اشاره به تأمین مالی کامل پروژه توسط دولت از پیمانکار پروژه درخواست کرد با تمام توان و هرچه سریع‌تر نسبت با اتمام عملیات عمرانی پروژه اقدام نماید.

نیکبخت همچنین اظهار کرد: به‌زودی با افتتاح بیمارستان جدید آیت اله بهاری (ره) مردم شریف خطه شهیدپرور بهار از برکات بی‌نظیر این پروژه بهره خواهند برد.

وی از تلاش‌های مهندس عراقی و مهندس فرزانه و همچنین دکتر پور مختار به دلیل تسریع در روند اجرای کار و برداشتن موانع موجود تقدیر و تشکر نمود.

نیکبخت یادآور شد: همه مدیران و مسئولین دست به دست هم می‌دهند تا این پروژه هر چه زودتر آماده شود چرا که هدف این است که خدمات سریع‌تری برای مردم شریف شهرستان بهار مهیا کنیم.

دکتر عبادیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در این بازدید گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص تأمین اعتبار مالی خرید تجهیزات بیمارستان جدید با وزارت بهداشت انجام شده و خرید تجهیزات در حال انجام است و همزمان نیز نسبت به نصب تجهیزات اقدام خواهد شد.

گفتنی است بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت اله بهاری شهرستان بهار از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده و زمین پروژه مذکور ۱۵ هزار مترمربع و زیربنا آن ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع در چهار طبقه است که بخش‌های مختلف اورژانس، درمانگاه، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراحی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان، بستری زنان و چندین بخش مراقبت‌های ویژه و اداری و مدیریتی در آن پیش‌بینی شده است.