شناسهٔ خبر: 36753 - سرویس هوایی

سازمان هواپیمایی كشوری اعلام کرد:

آخرین وضعیت پروازهای نوروزی تا یازدهم فروردین/ افزایش استفاده مردم از حمل و نقل هوایی/ انجام بیش از ۱۴۱۰۰ پرواز داخلی و خارجی

فرودگاه گرگان روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به افزایش استفاده مردم از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی از انجام ۱۴۱۲۹پرواز داخلی و خارجی تا یازدهم فروردین ماه۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اظهارداشت: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا یازدهم فروردین ماه ۱۴۱۲۹پرواز داخلی و خارجی انجام شده و از این تعداد پرواز، ۸۸۹۸ پرواز داخلی و ۵۲۳۱ پرواز خارجی بوده است.

وی درصد رشد اقبال از حمل و نقل هوایی از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ تا دهم فروردین ۹۶ را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست هواپیماها ۱۴درصد و اعزام و پذیرش مسافر را ۱۶ درصد اعلام کرد و گفت: نسبت درصد افزایش استفاده از حمل و نقل هوایی تا پایان پروازهای نوروزی بیشتر از این رقم خواهد بود.

جعفرزاده ضمن تقدیر از تمام عوامل پروازهای نوروزی اعم از نیروهای امنیتی، انتظامی، حراست، گمرک و ... از شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی، اکرام مسافران، رعایت دستورالعمل حقوق مسافر، حفظ اولویت های ایمنی در سرویس دهی ها عملکرد مثبتی را تا پایان نوروز ثبت کنند و از مسافران خواست تا شکایات خود را در پورتال سازمان به نشانی www.cao.ir ثبت کنند تا اقدامات رسیدگی به آن در دستور کار دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری قرار گیرد.