شناسهٔ خبر: 37199 - سرویس مسکن و شهرسازی

در سفر به همدان انجام شد

بازدید آخوندی از بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهرستان بهار/ تجهیز بیمارستان به بخش‌های CCU ICU و NICU

بازدید وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی خود به همدان به شهرستان بهار رفت و از بیمارستان ۸۲ تختخوابی این شهر بازدید کرد. قرار است در آینده نزدیک به این بیمارستان بخش‌های CCU، ICU و NICU اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی خود به همدان از بیمارستان ۸۲ تختخوابی بهار بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در توضیحاتی راجع به بیمارستان گفت: بیمارستان بهار ۸۲ تختخوابی و دارای بخش زنان، اورژانس، درمانگاه‌های تخصصی و پنج مرکز دیالیز است که در آینده نزدیک بخش‌های CCU، ICU و NICU  به آن اضافه می‌شود.

محمد جعفر علیزاده افزود: پیش بینی ایجاد مرکز رادیولوژی و سی‌تی اسکن در این مرکز نیز مطرح است.

وی اشاره کرد: اکنون بیمارستان آیت‌الله بهاری با ۲۰ تختخواب در شهرستان بهار ارائه خدمات می‌کند که با توجه به جمعیت ۱۲۸ هزار نفری شهرستان بهره‌برداری از این بیمارستان، ظرفیتی سه برابری را برای سرویس‌دهی ایجاد می‌کند.

شایان ذکر است، در بازدید وزیر راه و شهرسازی، محمد سعید ایزدی، مدیر عامل شرکت عمران، محمد جعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی، پورمختار، نماینده شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ، محمد تقی‌زاده، معاون وزیر و نیکبخت، استاندار همدان وزیر را همراهی می‌کردند.