شناسهٔ خبر: 37253 - سرویس استان‌ها

در لرستان صورت گرفت:

بازدید علیزاده از بیمارستان آیت‌الله بروجردی لرستان

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بیمارستان آیت‌الله بروجردی لرستان گفت: استانداردهای جهانی این بیمارستان تغییرات اساسی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لرستان، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای چندمین بار از روند احداث این پروژه بازدید داشتیم و پیگیری مسئولین استان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استانداردهای جهانی بیمارستان تغییرات اساسی داشته است، ما در این بیمارستان این تغییرات را اعمال کرده‌ایم.

علیزاده اضافه کرد: ۳۰ درصد از فضای ساخته شده بیمارستان را مجددا تخریب کردیم و آن را با استانداردهای جدید تغییر دادیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بخش اورژانس این بیمارستان را به ۲۶ تخت تغییر دادیم و بخش زنان و زایمان را کامل تخریب کردیم.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های دیالیز این بیمارستان به ۱۴ مورد رسیده است، بیان کرد: مطلوبیت این بیمارستان به شدت افزایش پیدا کرده و برخی نیازهای فوق تخصصی در این بیمارستان پیگیری نمی‌شود و مابقی خدمات در این پروژه ارائه می‌شود.

علیزاده افزود: کار تقریباً تمام شده است و تنها مراحل نهایی در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز بررسی بحث نصب تجهیزات را داشتیم. دو تا سه هفته برای تجهیز این پروژه نیاز است.

وی در خصوص آموزشی شدن این بیمارستان تصریح کرد: چون در این بیمارستان دانشگاه و دانشکده پزشکی وجود ندارد تاکنون موافقت با این موضوع نشده است.

علیزاده اظهار کرد: در صورت موافقت می‌توان فاز توسعه را در این بیمارستان در نظر گرفت.