شناسهٔ خبر: 37691 - سرویس مسکن و شهرسازی

از دوشنبه آغاز به کار کرد

نمایشگاه پروژه ایران با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد/ فرصت سرمايه‌گذارى‌هاى دو جانبه در نمایشگاه

نمایشگاه نمایشگاه پروژه ایران با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در حالی افتتاح شده است که ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاری‌های دوجانبه و انتقال دانش و فن‌آوری نوین روز دنیا بخشی از اهداف این نمایشگاه چهار روزه در پایتخت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومين دوره نمايشگاه بين‌المللى «پروژه ايران» با حضور بيش از ١٥٠ شركت از ٢٣ كشور خارجى دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در سالن ٣٨ محل دائمى نمايشگاه‌هاى بين‌المللى تهران، آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که به مدت چهار روز در تهران دایر است با حضور حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

در دومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران که با همکاری و حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و با محوریت شرکت جهانی IFP Group  برگزار می‌شود علاوه بر نمایشگاه، سمینارهای تخصصی شناخت بازار ساختمان ایران و جلسات مذاکره b۲b نیز تدارک دیده شده است. هدف اين نمايشگاه انتقال دانش و فناورى نوين روز دنيا و ايجاد فرصت براى سرمايه گذارى‌هاى دو جانبه است. انجمن‌هاى فعال در اين صنعت، امسال حاميان معنوى اين نمايشگاه بوده‌اند.

در دومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران؛ جدیدترین محصولات ساخت و سازهای شهری، تونل سازی، سدسازی، تجهیزات نیروگاهی (هسته‌ای، آب، برق، خورشیدی، باد)، تجهیزات و ماشین‌آلات حفاظت از محیط زیست، شبکه‌های توزیع برق، مبلمان شهری، تجهیزات و ماشین‌آلات نفت و گاز و مصالح، فناوری سرمایش محیط بسته، سیستم تهویه مرکزی، مهندسی سرمایش و ماشین‌آلات ساختمانی با هدف سرمایه‌گذاری و اجرای پروژهای داخل ایران، عرضه و به نمایش گذاشته شده است. معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی کشورمان به شرکت‌های خارجی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران، اجرای پروژه‌های مختلف اقتصادی، ارائه نوین‌ترین تجهیزات و صنایع اجرای پروژه‌ها و همچنین انتقال دانش فنی به بازار داخلی، برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران است.