شناسهٔ خبر: 37810 - سرویس مسکن و شهرسازی

آخوندی در پیام تلگرامی مطرح کرد:

وفاداری قالیباف به ۴درصد ثروتمندان و سوداگران/ شهرداری دوران قالیباف؛ جولانگاه‌ سوداگران بود

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با توجه به بیان ادعاهای گمراه کننده در خصوص حوزه مدیریت شهری و نسبت دادن سخنان خلاف واقع به وزارت راه وشهرسازی از سوی شهرداری تهران یادداشتی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از بیان سخنان خلاف واقع محمدباقر قالیباف شهردار تهران در برنامه تبلیغاتی و مناظره روز گذشته کاندیدهای انتخاباتی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کانال تلگرامی خود اینطور بیان کرد:  هرچند به دلیل تالمات روحی برای شنیدن و نوشتن سردماغ نبودم، لیکن به دلیل کثرت گفته‌های خلاف واقع و گمراه‌کننده‌ای که آقای قالیباف در برنامه تبلیغاتی خود و در مناظره داشت و از جمله مطالبی را به وزارت راه و شهرسازی نسبت داد، فوت وقت را جایز نشمردم و این مطالب را به سمع و نظر شما مردم عزیز می‌رسانم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی آقای قالیباف چارچوب تبلیعاتی خود را این‌گونه بسته‌است که ملت ایران را به یک ۴% و ۹۶% تقسیم کند و خود را غمخوار اکثریت و دولت را هواخواه اقلیت نشان دهد، حال آنکه فارغ از درستی و نادرستی این ادعا، واقعیت کاملا خلاف این مدعی است و آن ۴% ادعای یاری وفادارتر از ایشان در تاریخ ایران نداشته‌اند.

۱۲ سالی که ایشان شهردار تهران بوده‌اند، طلایی‌ترین دوران برای سوداگران بوده‌است تا با دست باز هر آن نحو که بخواهند در تهران عمل کنند، تمام ظرفیت‌های زیستی نسل فعلی و آتی این شهر را معامله کنند و این شهر بی‌سامان را که در آن نه حرکت می‌توان کرد و نه زندگی؛ به‌وجود آورند که صدها عاقل می‌خواهد تا آن را به سامان کند.

بی‌گمان شهرداری قالیباف یکی از جولانگاه‌های اصلی همین گروه اندک است که ایشان از آنها نام می‌برد و  حال ژست مدعی گرفته‌است. البته اگر نقدی به آقای روحانی وارد باشد این است که چرا این مدت ایشان را تحمل کرد؟ طرفه حدیثی است غم‌خواری این فرد برای طبقه ضعیف.

واقعا که این انتخابات صحنه نبرد گمراهی و آگاهی است./