شناسهٔ خبر: 38112 - سرویس استان‌ها

جزئیات جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان در استان زنجان

جلسه اولین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان در سال ۹۶ به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان زنجان، اولین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلایای جوی و طوفان پس از بارش‌های شدید باران در روزهای گذشته در سطح استان زنجان و وقوع سیل در دو شهرستان این استان و خسارت به تعدادی از واحدهای مسکونی و دامی روستایی و همچنین راه‌های شهرستان‌های خدابنده و ماهنشان برگزار شد.

این جلسه در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی استان و با حضور همه اعضا و مدعوین به ریاست کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل شد.

در این جلسه نمایندگان اعضای کارگروه ضمن بیان فعالیت‌های خود، راهکارها و پیشنهاد‌های خود را جهت بهبود اوضاع بیان کردند، همچنین کرامتی مدیرکل مدیریت بحران استان میزان خسارات وارده به زیرساخت‌ها و اماکن استان را طبق برآورد اولیه صورت گرفته ۲۲/۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

در پایان جلسه وثوقی از اعضاء خواست میزان خسارات وارده به‌صورت واقعی برآورد و اعلام گردد و از اغراق در بیان میزان خسارت جلوگیری شود، همچنین ادارات جهت هم‌افزایی توان اجرایی از امکانات دیگر ادارات و ظرفیت‌های استانی استفاده نمایند.