شناسهٔ خبر: 38128 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

اضافه شدن ۱۴۰۰ کیلومتر راه به راه‌های استان فارس در ۴ سال گذشته

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در ۴ سال گذشته تاکنون ۱۴۰۰ کیلومتر راه به راه‌های حوزه استحفاظی راه و شهرسازی فارس اضافه شده و ۱۰۰۰ کیلومتر راه نیز در دست احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در اولین جلسه شورای اداری راه و شهرسازی فارس که با حضور مدیران، روسای ستادی و روسای شهرستان‌های راه و شهرسازی فارس تشکیل شد، گفت: در بحث تکمیل پروژه‌های مسکن مهر اولویت تکمیل ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی است و بعد به بحث روبنایی و زیر بنایی پرداخته شود.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌ها باید در کیفیت بسیار دقت شود برای اینکه ما امانت‌دار اموال مردم هستیم و راه‌ها باید با کیفیت بسیار بالایی احداث شوند و کمیت نباید فدای کیفیت شود.

تکاور بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های مهم امسال بحث آموزش در حوزه‌های املاک و حقوقی، شهرسازی، بودجه و عمران و بهسازی بافت‌های فرسوده برای روسا و کارشناسان ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها یک امر ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با همدلی و هماهنگی با مسئولین دیگر و روسای ادارات در شهرستان‌ها شرط اول در پیشبرد اهداف اداره کل است و مشکلات و موانع را در کارها باید با همدلی و هماهنگی و ایجاد تعامل برطرف کرد.