شناسهٔ خبر: 38346 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد:

آسفالت ۲۰ كیلومتر از راه‌های روستایی ایلام از ابتدای سال ۹۶/ روکش درمجموع ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان سال

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاكنون ۲۰ كیلومتر از راه‌های روستایی استان روكش آسفالت شده از انجام روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر دیگر تا پایان امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه وشهرسازی ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: ۸۰ كیلومتر راه روستایی استان تا پایان سال مورد روكش آسفالت قرار می‌گیرد.

مدیركل راه وشهرسازی استان دراین خصوص گفت: برای سال ۱۳۹۶ برنامه‌ریزی برای روكش آسفالت بیش از ۱۰۰ كیلومتر از راه‌های روستایی استان از طرف این اداره‌كل صورت گرفته و تاكنون كه كمتر از دو ماه از سال را سپری کرده‌ایم ۲۰ كیلومتر از این راه‌ها مورد روكش آسفالت قرار گرفته است.

میرجعفریان خاطرنشان كرد: در مدت مذكور راه‌های روستايی زيد و زرانگوش شهرستان بدره، شيخ مكان، مهتابی و پشته‌ماژين دره شهرو گنداب، انجيره، چم‌كبود، ژيور و گل‌گل شهرستان آبدانان روكش آسفالت شده كه اعتبار هزينه شده آنها بالغ بر ۱۸ ميليارد ريال است.

مديركل راه وشهرسازی استان ایلام افزود: با بهبود شرايط جوی در ساير شهرستان‌های استان عمليات روكش آسفالت بيش از ۸۰ كيلومتر راه روستايی ايلام در دستور كار قرار دارد كه با تامين قير يارانه‌ای مورد نياز به انجام خواهد رسيد.