شناسهٔ خبر: 38453 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت:

جزئیات برگزاری جلسه شورای حمل و نقل استان بوشهر

علی بخش رستمی جلسه شورای حمل و نقل استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی، رئیس شورای حمل و نقل استان بوشهر و دیگر اعضای شورا در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، علی‌بخش رستمی در جلسه شورای حمل و نقل استان بوشهر که در اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد با بیان اینکه همکاران در مجموعه راه و شهرسازی نزدیک به ۵۰ درصد از خدمات اجتماعی کشور را پوشش داده‌اند، اظهار کرد: ضرورت دارد در این مسیر همه تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان به کار بندند.

وی افزود: تشکیل مدیریت ارزیابی عملکرد در دل دستگاه‌های دولتی برای این است که دستگاه‌های دولتی به صورت سلسله‌مراتب موظف به پاسخگویی باشند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به گفته مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تمام فعالیت‌ها از منابع و سرمایه‌های کشور هزینه می‌شود، بیان کرد: بیش از ۵۶۰ نوع خدمت مختلف و نزدیک به ۵۰ درصد از خدمات اجتماعی کشور از سوی همکاران در مجموعه وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

رستمی با تأکید بر اینکه شاخص‌های ارزیابی باید بر اساس اقدامات، عملکردها و برنامه‌های جاری و با دقت بسیار تعیین شود، بیان کرد: تمام اقدامات و خدماتی که در دستگاه‌ها به انجام می‌رسد باید مستندسازی شوند تا بر اساس آن بتوان برنامه‌ریزی و ارزیابی دقیق‌تری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه حوزه مدیریت عملکرد آینه‌دار سازمان است، گفت: این حوزه باید همچنان که چون آینه اعمال و اقدامات همکاران را به آن‌ها یادآور شده و نقاط قوت و ضعفشان را نشان می‌دهد؛ خدمات و تلاش‌های آن‌ها در راستای توسعه و خدمتگزاری به کشور را نیز به نحوی شایسته و مطلوب منعکس کند.

گفتنی است، این جلسه با حضور علی بخش رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی، مهندس فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان بوشهر، دیگر مدیران اعضا شورای حمل و نقل و مدیران این اداره‌کل برگزار شد و عملکرد دستگاه‌های مربوط به این حوزه‌ها مورد بررسی و توجه قرار گرفت.