شناسهٔ خبر: 38525 - سرویس استان‌ها

در آذربایجان‌شرقی انجام شد:

بازدید مهرآبادی از مسکن مهر شهرستان‌های بناب و ملکان در آذربایجان‌شرقی

بازدید قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی و نمایندگان مردم شهرستان‌های بناب و ملکان در مجلس شورای اسلامی از سایت مسکن مهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی و نمایندگان مردم شهرستان‌های بناب و ملکان در مجلس شورای اسلامی از سایت مسکن مهر بازدید به عمل آوردند.

بنابراین گزارش، مسائل و مشکلات مربوط به دفع فاضلاب شهرک در بناب بررسی و سپس با حضور در جمع اهالی مسجد شهرک ولیعصر و استماع اظهارات اهالی و نماینده و فرماندار مقرر شد با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی و آب و فاضلاب مشکلات مربوطه رفع شود.

مهرآبادی بر سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر جمع‌بندی پروژه‌های مساکن مهر و حل مشکل فاضلاب شهرک تأکید کرد و با تأکید بر ابلاغ  ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به وزارت نیرو جهت حل مشکل تأسیسات زیر بنایی مساکن مهر کشور مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان هماهنگی‌های لازم را با وزارت نیرو جهت اخذ سهمیه استانی و اجرای عملیات شبکه جمع‌آوری شهرک به عمل آورد.

بگفته وی با توجه به فرارسیدن فصل گرما و مشکلات عدیده ایجاد شده بر اهالی مقرر شد شرکت آب و فاضلاب با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اقدامات مقتضی را برای حل مشکل فاضلاب سایت مسکن مهر به عمل آورده و در همین راستا مدیرکل راه و شهرسازی دستورات لازم را برای جمع‌آوری موقت فاضلاب در مسیر پیشنهادی و کارشناسی شده را صادر کرد.

همچنین در بازدید از سایت مسکن مهر ملکان که با حضور نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولین محلی برگزار، ضمن بررسی مشکلات موجود، قائم‌مقام وزارت راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، قول مساعدت برای ابلاغ اعتبار به مبلغ  ۵ میلیارد ریال از محل یارانه‌های بخش مسکن را برای شروع عملیات تکمیل و آماده‌سازی سایت را داد و مقرر گردید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مقدمات لازم را برای شروع عملیات تکمیل و آماده‌سازی را سریعاً به عمل‌آورند.