شناسهٔ خبر: 38574 - سرویس استان‌ها

امروز انجام شد

بازدید دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه از سکوهای نماز بین راهی سیستان و بلوچستان / بررسی توافقنامه ترویج اقامه نماز

بازدید مشاور معاون وزیر در امور فرهنگی و دبیر ستاد اقامه نماز در وزارت راه و شهرسازی از سکوهای نماز بین راهی و مجتمع خدمات رفاهی حوزه استحفاظی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، صبح امروز ۲۵ اردیبهشت حجت الاسلام نیسی، معاون وزیر در امور فرهنگی و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی و هیئت همراه از سکوهای نماز بین راهی و مجتمع خدمات رفاهی حوزه استحفاظی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

وی دراین سفر از فضای نمازخانه ترمینال‌های مسافری فرودگاه زاهدان همچنین مصلای درحال احداث اهل تشیع بازدید کرد. همچنین از نزدیک درجریان مشکلات و نواقص مسجد چهارده معصوم(ع)، نمازخانه پلیس راه، نمازخانه بین راهی حرمک همچنین مجتمع خدمات رفاهی سه راهی دشتک –راهدارخانه و نمازخانه شیله قرار گرفت.

همچنین در دومین روز این سفر قرار است فردا نشست مشترک شورای اقامه نماز با مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی و ابهامات توافقنامه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۹۶ برگزار شود.