شناسهٔ خبر: 38602 - سرویس هوایی

مه آبادی:

آغازپروژه‌های جدید مسافرمحور در شرکت فرودگاهها/ سال ۹۶ سال استثنایی برای شرکت فرودگاه‌هاست

رحمت الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها درباره‌ی برنامه‌های این شرکت در سال ۹۶ توضیح‌داد: اولویت نخست ما اجرای پروژه‌های ایمنی است. همچنین پروژه‌های ناتمام را به سرانجام برسانیم و پروژه‌های جدید مسافرمحور، تسهیل‌کننده ترافیک هوایی و ارایه‌دهنده خدمات بیشتر به مسافران و ایرلاین‌ها را آغاز می‌‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی؛ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در نشست با حوزه معاونت عملیات هوانوردی، عملکرد ادارات ‌کل زیرمجموعه این معاونت در سال ‌۱۳۹۵ را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مه‌آبادی در این نشست گفت: سال گذشته برای تصویب قانون خاص مجبور شدم زمان زیادی را در مجلس بگذرانم اما امسال بیشترین زمان خود را به درون شرکت فرودگاه‌ها اختصاص خواهم داد تا پروژه‌های بزرگی مانند پرورش مدیران آینده را پیش ببریم.

وی ادامه داد: سال ۹۶ سال استثنایی برای شرکت فرودگاه‌هاست و باید از این فرصت برای خرید سامانه‌های مورد نیاز شرکت بهره ببریم.

رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره برنامه‌های این شرکت در سال ۹۶ توضیح داد: اولویت نخست ما اجرای پروژه‌های ایمنی است. همچنین پروژه‌های ناتمام را به سرانجام برسانیم و پروژه‌های جدید مسافرمحور، تسهیل‌کننده ترافیک هوایی و ارایه‌دهنده خدمات بیشتر به مسافران و ایرلاین‌ها را آغاز می‌کنیم.

در این نشست مه‌آبادی خواستار مشخص کردن زمان شروع و پایان و فرآیند پروژه‌های جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از مدیران‌کل شد.