شناسهٔ خبر: 38642 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد:

عدم استفاده از پروانه اشتغال به کار در راستای رعایت اخلاق حرفه‌ای مهندسی

مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین طی مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای در مهندسی از پروانه اشتغال به کار مهندسی خود در زمان تصدی‌گری پست مدیرکلی استان استفاده نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در این مکاتبه اعلام کرد: این تصمیم با توجه به لزوم پرهیز از پذیرش مسئولیت‌های متعارض و همچنین ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای اخذ شده است.

وی همچنین تأکید کرد: با نگاه به جایگاه نظارتی اداره کل راه و شهرسازی بر فعالیت‌های مربوط به حوزه ساخت و ساز و عملکرد مهندسین، لازم است که هیچ‌گونه شبهه‌ای در خصوص انتفاع اینجانب در این حوزه‌ها نباشد.

حق لطفی با اشاره به اینکه پس از انتصاب به سمت مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از استفاده از پروانه اشتغال به کار مهندسی خویش خودداری کرده بیان کرد: هدف از اعلام این موضوع به مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، علاوه بر تأیید و تأکید دیدگاه‌های ایشان مبنی بر لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای مهندسی، برطرف نمودن هرگونه تردید و شبهه‌ای در این خصوص با توجه به اختیارات مدیرکلی استان بوده است.