شناسهٔ خبر: 38681 - سرویس شرکت‌ها

همزمان با روز «ارتباطات و روابط عمومی» صورت گرفت؛

عیادت وزیر راه و شهرسازی و اساتید ارتباطات از مطهری‌نژاد

ديدار امروز بیست و هفتم اردیبهشت همزمان با روز «ارتباطات و روابط عمومی» وزیر راه و شهرسازی و چند تن از اساتید علوم ارتباطات اجتماعی و مدیران روابط عمومی با حضور در منزل میرزابابا مطهری‌نژاد از پیشكسوتان حوزه روابط عمومی از وی عیادت كردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، در این دیدار علاوه بر حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی، هادی خانیكی مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، یونس شكرخواه عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و حسن نكمدوست تهرانی مدرس دانشگاه و رئیس موسسه آموزش و پ‍ژوهش همشهری و سید قاسم بی نیاز رئیس مركز ارتباطات و اطاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، محمد نظری مدیر روابط عمومی شركت عمران شهرهای جدید، یدالله آقایی مدیر روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و حمید رضا شیخ انصاری مدیر كل دفتر ریاست و روابط عمومی شركت عمران و بهسازی شهری حضور داشتند.

میزابابا مطهری‌نژاد علاوه بر تدریس در دانشگاه،  ۱۴ سال مدیركل روابط‌عمومی وزارت پست و تلگراف و تلفن، مشاور وزیر و مدیركل روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر كمیته فقر و مناطق محروم در برنامه ایران ۱۴۰۰، عضو شواری عالی برنامه‌ریزی روابط‌عمومی سازمان بازرسی كل كشور و موسس مركز پژوهش ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی بوده است.

وی همچنین مدیر مسئولی هفته‌نامه باور، مخابرات، پیام پست، خبرنامه ارشاد بر عهده داشته و در حال حاضر مدیر مسئول مجله انجمن روابط‌عمومی ایران و هم اكنون دبیر انجمن روابط عمومی ایران است.

وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با تبریك روز «ارتباطات و روابط عمومی» آرزوی سلامتی و شفای عاجل مطهری نژاد را آرزو كرد.

همچنین در این دیدار اساتید حاضر با اشاره به  اثرگذاری حرفه‌ای و دیرینه میرزابابا مطهری نژاد در حوزه علوم ارتباطات و به ویژه روابط عمومی به یادآوری اقدامات و فعالیت‌‌های وی پرداختند.

میزابابا مطهری نژاد كه هم اكنون در بستر بیماری به سر می برد چندی پیش در گفتگویی در پاسخ به این سوال که آیا در چند سال اخیر جایگاه روابط عمومی ها روبه رشد و تعالی بوده است، گفت: باید بپذیریم که برنامه های آموزشی تاثیر زیادی داشته و کارها به سامان تر و بهتر شده است و فعالیتها نیز حرفه ای تر شده اما اقتدار روابط عمومی ها که به مدیران بستگی دارد هنوز مشکل دارد و تا مدیران به روابط عمومی اقتدار ندهند روابط عمومی کاری نمی تواند انجام دهد ، كه بر این اساس باید مدیران روابط عمومی را بشناسند و آن را حمایت کنند.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: البته منظور از شناخت مدیران تکنیک و فن روابط عمومی نیست بلکه منظور این است که معرفت شناسی دقیق نسبت به روابط عمومی پیدا کنند و یاد بگیرند روابط عمومی چه نقشی برای آنها می تواند داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر این اتفاق بیفتد انتصابات این حوزه تخصصی و کارآمد شده و در كنار آن بودجه و اقتدار این جایگاه هم درست می شود و می توان گام بلندی در این مسیر برداشت./