شناسهٔ خبر: 38692 - سرویس جاده‌ای

کمربندی بهارستان، رباط كریم و اسلامشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود

جاده معاون ساخت و توسعه راه‌های استان تهران از افتتاح ۴ كیلومتر از این پروژه حدفاصل محور و گذر واوان خبرداد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه تاثیر قابل توجهی در ترافیك محدوده بهارستان، رباط كریم و اسلامشهر دارد كه باعث كاهش ترافیك جاده قدیم تهران-ساوه، آزادراه تهران-ساوه و آزادراه تهران-قم دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهداد كاوه معاون ساخت و توسعه راه‌های استان تهران در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه احداث كمربندی اسلامشهر-رباط‌ كریم اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهوری در سال ۹۴ به استان تهران است.

وی افزود: این پروژه در قالب قراردادی به مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان به طول ۳۰ كیلومتر منعقد شده است و در حال حاضر ۲۵ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

كاوه از افتتاح ۴ كیلومتر از این پروژه حدفاصل محور و گذر واوان خبرداد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه تاثیر قابل توجهی در ترافیك محدوده بهارستان، رباط كریم و اسلامشهر دارد كه باعث كاهش ترافیك جاده قدیم تهران-ساوه، آزادراه تهران-ساوه و آزادراه تهران-قم دارد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های استان تهران خاطرنشان كرد: از طرفی این كمربندی دسترسی شهرستان‌های مذكور به فرودگاه امام را تسهیل می‌كند.