شناسهٔ خبر: 38893 - سرویس استان‌ها

در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود:

اجرای چهار پروژه راه روستایی در شهرستان اشنویه آذربایجان‌غربی

نشست چهار پروژه راه روستایی به طول ۱۹ کیلومتر در شهرستان اشنویه آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست مشترک با فرماندار شهرستان اشنویه اظهار کرد: ۱۹ کیلومتر راه استاندارد در قالب چهار پروژه راه روستایی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در حوزه استحفاظی شهرستان اشنویه احداث و آسفالت می‌شود.

داریوش نصر همچنین از اتمام بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر و ۵۰۰ متر راه روستایی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال خبر داد.

وی در خصوص پروژه تعریض و بهسازی محور ارومیه- اشنویه تصریح کرد: عملیات راهسازی در ۱۰ کیلومتر از این محور در دست اجراست که امسال ۵ کیلومتر در گردنه آق‌بلاغ به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول یادآور شد: محور ارومیه- اشنویه به طول ۶۷ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر از سمت ارومیه و سه کیلومتر و ۵۰۰ متر از سمت اشنویه در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با فرماندار شهرستان اشنویه با محوریت بررسی مشکلات و مسائل پروژه‌های راه و شهرسازی تشکیل شد. مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها از محور ارومیه – اشنویه و عملیات اصلاح پیچ و تراشه‌برداری در جاده اشنویه به سمت ارومیه بازدید کرد.

بازدید از مراحل ساخت بیمارستان ۷۷ تختخوابی شهرستان اشنویه با ۳۰ درصد پیشرفت اجرایی و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان به شهرستان اشنویه بود.