شناسهٔ خبر: 39758 - سرویس هوایی

با هواپیمای ای.تی.آر انجام شد:

برقراری پنج پرواز جدید در مسیر رامسر - تهران

فرودگاه رامسر پروازهای مسیر رفت و برگشت رامسر - تهران همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از ۶ پرواز در هفته به ۱۱ سورتی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر ایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر گفت ‌: پیش از خرداد ماه جاری جز شنبه در دیگر روزهای هفته، روزی یک سورتی پرواز در مسیر تهران - رامسر انجام می شد ولی با توجه به استقبال چشمگیر مسافران به تازگی پنج سورتی پرواز دیگر اضافه شد.

خلیل غلامی به خبرگزاری ایرنا گفت: هم اینک در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روزی ۲ سورتی پرواز در این مسیر برقرار است.

وی، بعد مسافت و شلوغی جاده کرج - چالوس را از علت های اساسی استقبال و اشتیاق بیشتر مسافران و گردشگران از ناوگان حمل ونقل هوایی در این منطقه معرفی کرد.

مدیر ایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر گفت : هم اینک یک فروند هواپیمای ای تی آر متعلق به شرکت هواپیمایی اسمان با ظرفیت ۶۰ مسافر در جابه جایی مسافران مسیر رفت و برگشت رامسر - تهران و رامسر - مشهد در فرودگاه رامسر فعالیت دارد.

هم اکنون هفته ای ۱۳ سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت رامسر - تهران و رامسر - مشهد در فرودگاه رامسر برقرار است.

شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم، هتل جدید، کاخ موزه، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگراست.

غرب مازندران دارای ۲ فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسر است.