شناسهٔ خبر: 39909 - سرویس استان‌ها

در کردستان برگزار شد:

جزئیات جلسه کمیسیون ماده ۵ استان کردستان

جلسه کمیسیون ماده ۵ استان کردستان روز یکشنبه به منظور بررسی و تصمیم‌گیری در مورد پرونده شهرستان‌های بیجار و کامیاران تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، فرهاد لشکری مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و سرعت بخشی در پاسخگویی به مراجعین و دریافت‌کنندگان خدمات از اداره کل راه و شهرسازی جلسات کمیسیون ماده ۵ به طور مرتب هر هفته تشکیل می‌گردد.

لشکری افزود: این هفته نیز طبق روال هفته‌های گذشته جلسه کمیسیون برگزار شد و در این جلسه که در دفتر معاون عمرانی استاندار کردستان و با حضور همه اعضا تشکیل شد ۱۵ پرونده شهرستان بیجار و ۷ پرونده شهرستان کامیاران مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بحث و تبادل‌نظر کارشناسی و ارائه توضیحات لازم در پایان جلسه از ۱۵ مورد پرونده شهر بیجار که مورد بررسی اعضا کمیسیون قرار گرفت با ۱۱ پرونده موافقت و با دو پرونده مخالفت شد.

 لشکری ادامه داد: از مجموع ۱۵ پرونده بررسی شده ۲ پرونده نیز به منظور بررسی بیشتر از دستور کار جلسه خارج شد.

دبیر کمیسیون ماده ۵ استان افزود: در ادامه ۷ پرونده شهر کامیاران مورد بررسی اعضا کمیسیون قرار گرفت که با ۶ مورد موافقت به عمل آمد و یک مورد نیز از دستور کار جلسه خارج شد.

وی تأکید کرد: مصوبات جلسه کمیسیون ماده ۵ در راستای شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی شده و حتی جزئیات مصوبات نیز به طور کامل در سایت اداره کل راه و شهرسازی کردستان به آدرس kurdistanroad.ir درج می‌گردد.