شناسهٔ خبر: 39918 - سرویس ریلی

مدیرکل راه‌آهن خراسان:

نرم افزار جامع دپوی مشهد به بهره برداری رسید

هادی ضیایی‌مهر مدیركل راه آهن خراسان از بهره برداری نرم افزار جامع دپوی مشهد شامل محاسبه مكانیزه كیلومتراژ و برنامه ریزی دوره ای لكوموتیورانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد هادی ضیایی مهر با بیان اینكه این نرم افزار به منظور جلوگیری از كاهش خطای نیروی انسانی و افزایش سرعت و دقت در كار، اجرایی شد گفت: گزارش فردی كیلومتراژ در هر زمان و در هر بازه زمانی، گزارش ساعت كاركرد مامورین به صورت كلی، محاسبه دقیق و بدون دخالت سلیقه های شخصی كیلومتراژ مامورین، صرفه جویی در وقت و نفرات جهت محاسبه كیلومتراژ وعدم محاسبه خطای انسانی از جمله قابلیت های این نرم افزار است.

وی بایگانی اطلاعات به صورت منظم و قابل دسترس بودن در هرزمان، گزارش ورود و خروج مامورین بصورت آنلاین و لحظه ای و قابلیت اتصال به گراف نفیس در آینده و ... را از دیگر مزیت های این نرم افزار برشمرد.

مدیركل راه آهن خراسان همچنین در خصوص استفاده از این نرم افزار جهت برنامه ریزی دوره ای لكوموتیورانان اظهار داشت: ابلاغ برنامه فصلی به مامورین، رفع نواقص موجود در برنامه ریزی روزمره لكوموتیورانان و تقسیم عادلانه برنامه كاری برای تمامی مامورین را از دیگر مزایای آن عنوان كرد.