شناسهٔ خبر: 40059 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

رشد اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان گلستان/ انعقاد قرارداد بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های راه‌های روستایی، اصلی و بازسازی

حسین محبوبی سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان در ديدار با پيمانكاران حوزه راهسازی استان از شتاب در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس  حسين محبوبی در ديدار با پیمانکاران حوزه راه سازی استان، خطاب به پيمانكاران آن استان، گفت: تغيير در سطح مديريتی اداره كل نه تنها خللی در امور ايجاد نمي‌كند بلكه جابجايی مديران يك امر طبيعی در سيستم‌های اداری بوده و همواره تغيير مديريت‌ها، دستاوردهای مهمی را براي سازمان‌ها ايجاد می‌كند.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی افزود :در اين راستا افزايش روند رو به رشد پروژه‌های استان مهم و اجرای پروژه‌های در دست اقدام با هدف توسعه استان در بخش زير‌ساخت‌ها همچنان بايد با قوت و شدت ادامه داشته باشد.

وی ضمن تشكر از بخش خصوصی همكار با اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد:تاكنون پيشرفت فيزيكی پروژه‌ها قابل‌توجه بوده و انتظار است اين روند ادامه داشته باشد و سرعت در اجرا نبايدباعث پايين‌آمدن سطح كيفيت پروژه‌ها شود.

محبوبی افزود:بيش از ۸۰درصد از قراردادهای پروژه‌های راه‌های‌روستايی، اصلی و بازسازی، منعقد و آغاز شده است و مابقی نيز در حال انتخاب پيمانكار است كه به‌زودی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن تاكيد بر اینکه پيمانكاران جهت تحويل اسناد و صورت‌وضعيت‌ها جهت ثبت در سامانه صبا، سرعت لازم را داشته باشند، افزود: اميد مي‌رود با پيگيری‌های مجدانه به‌عمل آمده در سطوح استانی و ملی، تخصيص‌ها در اين بخش ۱۰۰درصد شود.

وی ساخت راه‌های‌روستايی و تعريض و چهاربانده كردن راه‌های اصلی استان را از اهداف مهم اداره كل در جهت رونق اقتصادی استان و كاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بيان كرد و افزود: اميد می‌رود با حساسيت‌هایی كه صورت گرفته، كليه پروژه‌های در دست اقدام تا پايان سال به پايان رسيده تا هم استانی‌ها نیز از آن بهره‌مند شوند.

گفتی است، حسين محبوبی با ابلاغ وزير راه و شهرسازی در تاريخ ۹۶.۳.۲۸ به‌عنوان سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان منصوب شد./