شناسهٔ خبر: 40092 - سرویس استان‌ها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

بهره‌برداری بیش از ۱۱ کیلومتر راه روستایی در خراسان رضوی

راه روستایی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از بهره‌برداری بیش از ۱۱/۱ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمد پارسا با اعلام این خبر افزود: اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در راستای رسیدگی به مناطق محروم و بهره‌مندی روستاییان عزیز از راه آسفالته و مناسب، برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در سطح استان انجام داده تا انشاءالله تا پایان دولت دوازدهم تقریباً تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان از راه مناسب برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی، عملیات بهسازی و آسفالت راه روستاهای کلاته ثم و کامه علیا – بکاول در شهرستان تربت‌حیدریه به طول ۲/۷ کیلومتر، راه روستای کلات (راه دوم) و روستای رضو شهرستان گناباد به طول ۳ کیلومتر و راه روستایی اینچه شهباز – اینچه سابلاغ در شهرستان قوچان به طول ۱/۳ کیلومتر و مجموعاً ۷ کیلومتر راه طی چند پروژه آسفالت شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در همین راستا عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی طزر – چشام در شهرستان سبزوار به طول ۲/۱ کیلومتر و راه روستای ارغش در شهرستان نیشابور به طول ۲ کیلومتر نیز اجرا شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها، بیش از ۲۰۰ خانوار روستایی از راه آسفالته و مناسب بهره‌مند شدند.