شناسهٔ خبر: 40130 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

آمادگی ناوگان مسافری استان زنجان برای جابجایی مسافران در تعطیلات عید سعید فطر

اتوبوس مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ناوگان مسافری استان زنجان به طور کامل آماده جابجایی مسافران در تعطیلات عید سعید فطر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان با اعلام این خبر افزود: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای تابستانی این اداره کل ارائه خدمات مناسب به مسافرین و گردشگران را در دستور کار قرار داده و به همین منظور با اعمال تشدید نظارت، عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافر را زیر نظر دارد.

وی تصریح کرد: هزار و ۸۹ ناوگان حمل‌ونقل مسافر استان زنجان از ۴ پایانه حمل‌ونقل مسافری در خدمت مسافرین هستند.

دست‌نشان با بیان اینکه ۷۸ اتوبوس وی آی پی در استان زنجان در حال خدمت‌رسانی به مسافرین هستند، گفت: با توجه به اینکه استان زنجان در کریدور شمالغرب کشور قرار دارند پیش‌بینی می‌شود حجم بالایی از تردد را در محورهای مواصلاتی استان در این ایام شاهد باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد: انجام هماهنگی‌های لازم با تشکل‌های صنفی و شرکت‌ها برای یکسان‌سازی نرخ حمل مسافر در مبدأ و مقصد و نظارت مستمر بر نرخ بلیت‌های مسافربری از جمله اقداماتی است که در ستاد تابستانی ۹۶ و ایام تعطیلات عید سعید فطر در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان پیگیر بهسازی و زیباسازی محوطه داخلی (کاشی‌کاری ستون‌های داخلی سالن انتظار مسافرین از هنرها و صنایع‌دستی و ...)؛ نمای بیرونی و محوطه ترمینال مسافربری شهرستان زنجان است و همچنین به انجمن شرکت‌های مسافربری و شرکت‌های تحت پوشش ابلاغ شده است تا سامانه‌های ارتباطی ۲۰۰۰۱۴۱؛ ۳۰۰۰۱۴۱؛ ۳۰۰۰۹۹۰۰۹۱ و سایت www.۱۴۱.ir را برای آگاهی مسافرین در بلیت‌های مسافری درج نمایند.