شناسهٔ خبر: 40294 - سرویس استان‌ها

معاون مدیرکل راهداری استان خبر داد:

اجرای طرح راهداری تابستانی در تمام محورهای مواصلاتی زنجان

جواد یوسفی معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان گفت: طرح راهداری تابستانی امسال در تمام محورهای اصلی و شریانی استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، جواد یوسفی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح استقبال از سفرهای تابستانی ضمن تاکید بر ضرورت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی  استان گفت: در این طرح۵۰ اکیپ راهداری در حوزه ۹ شهرستان استان مشغول انجام عملیات راهداری هستند.

وی تصریح کرد: حضور مستمر و موثر گشت‌های راهداری در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان و و انجام امور لکه‌گیری، خط کشی، پاک‌سازی و شست‌وشوی مستمر تابلوهای ایمنی، نظافت حریم راه‌ها  از مهمترین برنامه‌هایی است که در طول اجرای طرح راهداری تابستانی دراستان زنجان اجرا می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  اظهار کرد: در طول این طرح که تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد، جهت مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه تمام ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در راهدارخانه‌های سطح استان مستقر شده‌اند و در حال آماده باش کامل قرار دارند.