شناسهٔ خبر: 40548 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه شورای مسکن شهرستان رودبار

رضا علی نیا جلسه شورای مسکن شهرستان رودبار با حضور مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، جلسه شورای مسکن شهرستان رودبار، با هدف تصمیم‌گیری و بهبود فرایند زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان و با حضور رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی و سایر اعضا در محل فرمانداری شهرستان رودبار برگزار شد.

علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی ساخت و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر رودبار، لوشان و رستم‌آباد پرداخت.

علی نیا تصریح کرد: پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن مهر رستم‌آباد تاکنون ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۵۶ واحد آماده تحویل به متقاضی است و عملیات محوطه‌سازی پروژه آغاز شده به دلیل عدم نصب پکیج تصفیه فاضلاب تاکنون تحویل نگردیده که با پیگیری‌های به عمل آمده با شرکت آب و فاضلاب استان مقرر شد تا پایان شهریور امسال جاری پکیج نصب و راه‌اندازی گردد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان در ادامه افزود: ۲۰۰ واحد از پروژه ۳۷۲ واحدی مسکن مهر لوشان تاکنون تکمیل و ۱۷۲ واحد باقیمانده با ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

علی نیا بیان کرد: پروژه مسکن مهر رودبار در قالب تعاونی دارای ۲۱۶ واحد است که عملیات ساخت ۳۰ واحد آن تکمیل شده و به محض نصب انشعابات به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بخشی از مشکلات زیرساختی پروژه‌های مسکن مهر رستم‌آباد، رودبار و لوشان، خواستار رفع هرچه سریع‌تر موانع زیرساختی این پروژه‌ها شد.