شناسهٔ خبر: 40630 - سرویس مسکن و شهرسازی

در موزه امام علی (ع) برگزار می‌شود؛

چهارمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی/ اعطای جایزه دکتر مزینی به معاون وزیر راه و شهرسازی/ معرفی کتاب‌های برگزیده دوسالانه

پوستر چهارمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی؛ جایزه دکتر منوچهر مزینی با معرفی کتاب برگزیده به همت انجمن مفاخر معماری ایران و با حضور معماران و شهرسازی به نام کشور در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و چهل و سومین گفتمان هنر و معماری ایران به چهارمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی؛ جایزه دکتر منوچهر مزینی تعلق دارد که به همت انجمن مفاخر معماری ایران، چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می شود.

در نشست فوق، پرفسور ایرج اعتصام پدر معماری نو ایران، احمد سعیدنیا، خوبچهر کشاورزی، اسکندر مختاری و پرویز مزینی سخنرانی می‌کنند.

در این نشست، کتاب «به سوی یک رنسانس شهری– گزارش پایانی کارگروه ویژه به مدیریت لرد راجرز» با ترجمه  محمدسعید ایزدی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، از طرف هیئت داوران چهارمین دوره دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی، جایزه دکتر منوچهر مزینی (۱۳۹۵- ۱۳۹۳)، حائز دریافت جایزه و تقدیرنامه شده است که در مراسم فوق این جایزه به این مقام مسئول اعطا خواهد شد.

همچنین، مهندس حمید عرفانیان‌جم، از دیگر اعضایی است که در دومین دوره جایزه کتاب معماری و شهرسازی دکتر منوچهر مزینی (۱۳۹۵-۱۳۹۳) از طرف هیات داوران حائز دریافت جایزه و تقدیرنامه شده است و این جایزه در نشست به وی اعطا می‌شود.

علاقمندان برای حضور در نشست می‌توانند چهارشنبه ۲۱ تیرماه به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.