شناسهٔ خبر: 40723 - سرویس بنادر و دریانوردی

شهریاری خبر داد:

نجات يك ماهیگیر در آ‌ب‌های جزيره كيش/ فرد صیاد در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد

نجات دریایی مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از انجام موفقیت‌آمیز عملیات امداد رسانی به یک قايق صيادی در محدوده دریایی این جزیره مرجانی و نجات يك نفر ماهیگیر از خطر غرق شدن، خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره كل بنادر و دريانوردی هرمزگان، احمد شهریاری ضمن اعلام این خبر افزود: یک فروند قایق صیادی در آب‌های ساحلی جزیره کیش مشغول به صید بود كه سرنشین آن بنا به دلایل نامعلومی به داخل آب سقوط می‌کند و به دلیل وزش باد و شدت جریان آب از قایق فاصله گرفته و تقلای او برای رسیدن به قایق صیادی خود بی نتیجه می ماند.

وی ادامه داد: در پی اعلام اضطرار از سوی یکی از شناور مستقر در لنگرگاه کیش مبنی بر رویت یک نفر در آب که تقاضای کمک دارد، بلافاصله شناور ناجی از بندر کیش به محل حادثه اعزام و فرد مضطر از آب گرفته شد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش خاطرنشان‌کرد: پس از اتمام عملیات نجات و تحویل فرد نجات یافته به پایگاه دریابانی کیش جهت طی مراحل قانونی، ناجی به محل استقرار خود بازگشت.

شهریاری ضمن اشاره به موفقیت آمیز بودن این عملیات، اظهار داشت: این فرد صیاد در حال حاضر در صحت و سلامت کامل به سر می برد.