شناسهٔ خبر: 40780 - سرویس ریلی

همزمان با افتتاح ایستگاه مسافری راه‌آهن همدان:

صدای سوت قطار در شهر همدان طنین انداز شد

ایستگاه همدان با افتتاح رسمی ایستگاه همدان، صدای سوت قطار مسافری رجا امروز ۲۰ تیر در این شهر طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با بیان اینکه «امروز با افتتاح رسمی ایستگاه همدان، سوت قطار رجا در این شهر به صدا درآمد.» گفت: با حضور مسوؤلان وزارت راه و شهرسازی، راه آهن، شرکت رجا و مسوؤلان استانی، حرکت نخستین قطار مسافری از شهر همدان به مشهد مقدس آغاز شد.

محسن یاوری گفت: خبرنگاران و خانواده شهدا به عنوان نخستین مسافران قطار یاد شده از همدان به مشهد مقدس با واگن های شرکت حمل و نقل ریلی رجا سفر خواهند کرد.

به گفته وی، واگن های در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع چهار تخته درجه یک (پلور سبز) است و فروش بلیت برای عموم مردم در مسیر مزبور به زودی از طریق کلیه کانال های فروش شرکت رجا (وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، فروش تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، اپلیکشینی، دفاتر فروش و ...) صورت خواهد گرفت. 

سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجا همچنین در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما خاطرنشان کرد: برای اینکه همه هموطنان گرامی از تسهیلات و تخفیف های دوره ای و لحظه ای برای سفر با قطارهای مختلف شرکت رجا بهره مند شود، این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" بر روی شبکه تلگرام به نشانی safararzan۱۵۳۹@ کرده است که متقاضیان می توانند با عضویت در این سامانه از آخرین تخفیفات قطارهای رجا آگاهی یابند.

یاوری افزود: سامانه ارتباط با مشتریان و فروش بلیت شرکت رجا نیز با شماره ۱۵۳۹ از سراسر کشور پاسخ گوی مسافران گرامی است.