شناسهٔ خبر: 40810 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد:

اتمام پروژه آسفالت و بهسازی ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان هرمزگان

جلسه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در نشست صمیمانه و دوستانه با مدیرکل راه و شهرسازی استان از اتمام پروژه آسفالت و بهسازی ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقرجوان در نشست صمیمانه و دوستانه با مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: حل مشکلات مردم باعث ایجاد آرامش در جامعه می‌گردد.

در این دیدار که در دفتر مدیریت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان صورت گرفت، غلامحسین شیری مدیرکل راه و شهرسازی با تبریک به باقرجوان از اتمام پروژه آسفالت و بهسازی ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار جهت تردد و عبورومرور به نقاط دیگر در استان دارای راه آسفالته می‌شوند و بر اساس اولویت تلاش داریم که هیچ راهی روستایی بدون آسفالت نگذاریم.

مدیرکل راه و شهرسازی در این نشست اعلام کرد: ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی طبق قرارداد باید پنج‌ساله آسفالت می‌شد که با همت و تلاش همکاران در استان ۹۸۷ کیلومتر از آغاز طرح یعنی مردادماه ۹۵ تاکنون آسفالت و فقط ۱۲ و ۱۴ کیلومتر باقی‌مانده از طرح تا پایان هفته آینده تکمیل و با اتمام این پروژه رکورد سرعت و دقت در تاریخ ایران توسط این استان شکسته خواهد شد.

شیری در ادامه گفت: نه تنها سرعت بلکه قیمت‌ها هم در این پروژه شکسته شده و آسفالت با نصف هزینه و همچنین باکیفیت‌تر از طرح‌های قبلی روبه اتمام است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

باقرجوان از راه‌های روستایی شهرستان بشاگرد پرسید و شیری گفت: تا پایان سال ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی بشاگرد هم آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان در راستای خدمت به مردم استان و روستاهای این استان اعلام آمادگی کرد و گفت: جهت حل مشکل مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهم کرد زیرا این استان جای بسی کار دارد و معتقدم با برقراری تعامل و همدلی بین ادارات زیرمجموعه کارها با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد.