شناسهٔ خبر: 40928 - سرویس استان‌ها

در راستای حفظ حقوق شهروندی صورت گرفت:

ملاقات ۵۹۳ نفر از شهروندان کرمانی با مدیرکل راه و شهرسازی استان در سه ماههٔ ابتدای سال ۹۶

دیدار در راستای حفظ حقوق شهروندی، ۵۹۳ نفر از شهروندان کرمانی با مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در سه ماههٔ ابتدای سال ۹۶ ملاقات کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمان، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی کرمان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی در سه  ماهه نخست امسال مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به درخواست ۵۹۳ نفر از متقاضیان، به‌صورت حضوری رسیدگی و دستورات اداری مقتضی را صادر نموده‌اند.

وی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان که در محل دفتر معاونت منابع انسانی اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در مسائل مطروحه ۵۴ مورد مربوط به مشکلات مسکن مهر رسیدگی شد و  پروژه‌های عمرانی و آسفالت راه‌ها نیز به تربیت ۲۱ و ۳۵ مورد اختصاص داشت.

وی بیان کرد: ۳۸۸ مورد درخواست رسیدگی به مسائل املاک و حقوقی و ۱۱۹ مورد نیز از مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست‌های مردمی بود که در جهت حل‌وفصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد. 

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی کرمان عنوان کرد: دیدار مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح در محل دفتر مدیرکل برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: ارزیابی‌ها بیانگر این است که ملاقات‌های مردمی مذکور مورد استقبال و رضایتمندی مردم شده است و افزایش اعتماد عمومی به دستگاه را به دنبال داشته است.

شایان‌ذکر است، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان علاوه بر ملاقات مردمی روزهای سه‌شنبه هر هفته خود در مرکز استان، یکی از روزهای هفته با شرکت در یکی از مساجد شهرستان کرمان و حضور در شهرستان‌های استان از نزدیک به مشکلات شهروندان کرمانی رسیدگی می‌کند.