شناسهٔ خبر: 40944 - سرویس هوایی

رستمی خبر داد:

جابجایی ۴میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر از فرودگاه مهرآباد در سه ماه نخست سال

رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: در سه ماه اول سال ۹۶ در فرودگاه مهرآباد ۳۵ هزار و ۸۱ پرواز انجام گردیده است که با این تعداد نشست و برخاست ۴میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر جا به جا شده اند که نسبت به سال گذشته در همین زمان در نشست و برخاست ۳درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فردگاه بین‌المللی مهرآباد مدیرکل این فرودگاه گفت: مهرآباد بیشترین آمار پرواز و مسافر در سه ماه نخست سال ۹۶ را دارد .

وی در این باره توضیح داد:در سه ماه اول سال ۹۶ در فرودگاه مهرآباد ۳۵ هزار و ۸۱ پرواز انجام گردیده است که با این تعداد نشست و برخاست ۴میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر جا به جا شده اند که نسبت به سال گذشته در همین زمان در نشست و برخاست ۳درصد افزایش و در تعداد مسافر ۵ درصد افزایش داشته است.

رستمی بیان‌نمود: با این تعداد پرواز تقریبا ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار کیلو گرم بار جا به جا شده است که در این قسمت نیز نسبت به سال گذشته در همین زمان ۷ درصد ارسال و پذیرش بار نیز افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد تصریح‌کرد: بیش از ۸۰ درصد کل پروازها به ترتیب از ۸ فرودگاه مهرآباد، مشهد، امام خمینی (ره)، شیراز، اهواز، اصفهان، کیش، و تبریز انجام پذیرفته است.