شناسهٔ خبر: 40984 - سرویس هوایی

در مراسم معارفه فرزانه شرفبافی انجام شد:

تقدیر آخوندی از فرهاد پرورش به پاس ۸ سال خدمات ارزنده در هما

تقدیر وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع فرهاد پرورش با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق ایران ایر تشکر و از وی به عنوان یکی از بهترین‌های صنعت هوانوردی که در مسیر نوسازی ناوگان و اصلاح ساختار بازرگانی هوانوردی سهمی به سزا داشته است یاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مراسم تودیع فرهاد رورش مدیرعامل سابق ایران‌ایر و معرفی فرزانه شرفبافی به عنوان سرپرست این شرکت با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات صنعت هوانوردی برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع فرهاد پرورش با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های ۸ ساله وی در کسوت مدیر عاملی هما تشکر کرد.

متن این لوح به شرح زیر است:

جناب آقای فرهاد پرورش هواپیمایی همای ایران که می‌رفت همانند مرغ افسانه‌ای ایران زمین در افسانه‌ها بماند به یاری جنابعالی در هوانوردی دنیا سر برآورد و جان دوباره گرفت.

همگان واقف هستند که جنابعالی به عنوان یکی از بهترین‌های اهالی صنعت هوانوردی در مسیر دشوار این آرمان ملی در سالهای اخیر در قراردادن صنعت هوایی در مسیر نوسازی ناوگان و اصلاح ساختار بازرگانی هوانوردی سهمی به سزا داشته‌اید.

بدون تردید تلاش‌های فراوان شما با دستاوردهای برجام از یادها نخواهد رفت و ایرانیان و به خصوص خانواده بزرگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و کلیه دست‌اندرکاران حمل و نقل ایران عزیز قدردان فعالیت‌های شما خواهند بود.

علاوه بر این هر آنچه برای پرواز همای سعادت ایران در دوره خدمت‌گذاریتان در هما به کار بسته‌اید همواره در تاریخچه این شرکت باقی خواهد ماند.