شناسهٔ خبر: 41065 - سرویس استان‌ها

در شهرکرد برگزار می‌شود:

برگزاری همایش بزرگ جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در شهرکرد

جلسه همایش بزرگ جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها هفتم مردادماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، به گفته رئیس هیئت اجرایی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در تاریخ ۹۶/۰۵/۰۷ در شهرکرد برگزار خواهد شد.

سومین جلسه هیئت اجرایی دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضاء هیئت اجرایی، مدیر دفتر نمایندگی، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان و معاون حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه سیف‌الله کریمی مدیر دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای ظهور الگوهای رفتاری مناسب در زمینه رانندگی، مشارکت سطوح مختلف جامعه در ارتقاء ایمنی راه‌ها و کاهش خسارت‌های ناشی از سوانح رانندگی را امری ضروری برشمرد.

در ادامه حبیب‌الله عباسی رئیس هیئت اجرایی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این دفتر از برگزاری همایش بزرگ جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ ۹۶/۰۵/۰۷ با حضور اقشار مختلف مردم استان خبر داد.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش آشنایی اقشار مختلف مردم با فعالیت‌های این نهاد در راستای کاهش سوانح جاده‌ای و رانندگی است.

در پایان جلسه مسعود رئیسی از اعضای هیئت اجرایی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان از طرح جذب مشارکت‌های مردمی در زمینه‌های مختلف اعم از مالی، مطالعاتی و مشاوره‌ای خبر داد و حساب شماره ۸۱۰۵۴۶۲۱/۴۰ بانک ملت را برای واریز کمک‌های مردمی به جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان اعلام کرد.

گفتنی است جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها یک نهاد مردمی است که در سایه تجربه و دانش اعضای خود در راستای جامعه‌ای توسعه یافته در زمینه حمل‌ونقل با هدف آموزش همگانی در جهت کاهش سوانح و افزایش ایمنی راه‌ها فعالیت می‌کند.