شناسهٔ خبر: 41186 - سرویس استان‌ها

آغاز ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در گیلان

رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در این استان از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان، رضا علی نیا گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال جاری در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال برگزار خواهد شد. 

علی نیا افزود: ثبت‌نام آزمون‌های مذکور از امروز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۳۱ در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها به آدرسhttp://inbr.ir/ آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۵/۰۹ ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: لازم به ذکر است از آنجایی که مهلت زمانی تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود، لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تصریح کرد: طبق هماهنگی با دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور در آزمون‌های مذکور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، این آزمون امسال در شهرهای رشت، لنگرود و بندر انزلی پیش‌بینی شده است که داوطلبان می‌توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب نمایند.