شناسهٔ خبر: 41216 - سرویس مسکن و شهرسازی

برگزاری نشست تمدن ایرانی راه ابریشم در موزه امام‌علی(ع)

پوستر دویست و چهل و پنجمین گفتمان هنر و معماری تحت‌عنوان تمدن ایرانی راه‌ابریشم در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دویست و چهل و پنجمین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان تمدن ایرانی راه ابریشم به همت انجمن مفاخر معماری ایران در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

دبیری این برنامه را محمدمهدی محمودی استاد بازنشسته معماری دانشگاه تهران، طراح مرکز پژوهش‌های ایرانی- اسلامی؛ طراح دایره‌المعارف بزرگ اسلامی و طراح رصدخانه ملی‌ایران برعهده دارد.

در پنل گفتگوی دویست و چهل و پنجمین گفتمان هنر و معماری سیمون آیوازیان استاد دانشگاه، موسیقیدان و عکاس، ناصر تکمیل‌همایون جامعه شناس و تاریخ نگار ایرانی و استاد پژوهشکده تاریخ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و احمد محیط‌طباطبایی فعال میراث فرهنگی کشور در رابطه با تمدن ایرانی راه‌ابریشم بحث و گفتگو خواهند کرد.

حضور برای علاقمندان در این نشست آزاد است و علاقمندان می‌توانند روز چهارشنبه چهارم مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

گفتنی است جلسه دویست و چهل و چهارم گفتمان هنر و معماری به آیین رونمایی و امضای جلد چهارم کتاب اندیشه معماران معاصر ایران اختصاص داشت. در آن برنامه سیدعلیرضا قهاری رئیس انجمن مفاخر معماری ایران، سیروس بارو، مصطفی بهزادفر، عباس فرخ‌زنوزی، احمد سعیدنیا و شهرام گل‌امینی در پنل گفتگو در باره کتاب و اندیشه معماران معاصر به گفتگو پرداختند.