شناسهٔ خبر: 41270 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد:

ثبت درخواست ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی فقط از طریق سایت اداره کل

سایت راه و شهرسازی خراسان شمالی سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: متقاضیانی که قصد ملاقات با مدیرکل راه و شهرسازی را دارند، از این پس فقط با ثبت‌نام از طریق سایت اداره کل می‌توانند موارد مربوطه را پیگیری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، جناب آقای دکتر مصطفی‌زاده هستند می‌توانند با مراجعه به سایت www.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: پس باز شدن سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در قسمت سمت چپ بر روی لینک ملاقات با مدیرکل کلیک نمایند و با پر کردن آیتم‌های مشخص شده، منتظر تماس از سوی کارشناسان اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی باشند.

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: شایان‌ذکر است از این پس ثبت‌نام متقاضیان ملاقات حضوری با مدیرکل تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود و لازم نیست تا مراجعه‌کنندگان برای ثبت درخواست به صورت حضوری و با صرف وقت و هزینه به اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مراجعه نمایند.