شناسهٔ خبر: 41327 - سرویس استان‌ها

در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد:

افتتاح آسفالت بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان باشت کهگیلویه و بویراحمد/ تشکر امام‌جمعه و نماینده مردم باشت و گچساران از مدیرکل راه و شهرسازی استان

محمدعلی علیمردانی بیش از ۵۰ کیلومتر لکه‌گیری و آسفالت راه روستایی در شهرستان باشت کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده محترم مردم باشت و گچساران به بهره‌برداری رسید، این در حالیست که امام‌جمعه شهرستان باشت با اشاره به خدمات بی‌بدیل اداره راه و شهرسازی استان گفت: در حوزه راه تلاش‌های بسیار زیادی در شهرستان باشت انجام شده که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی در آیین افتتاح ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی باشت در روستای لیراب باشت گفت: با وجود همه تنگناهای مالی با استفاده از توان بخش خصوصی و اختصاص قیر اقدامات گسترده‌ای در حوزه راه‌های روستایی صورت گرفته است.

محمدعلی علیمردانی در ابتدا با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: این میزان روکش آسفالت جاده‌ای شامل ۱۶.۵ کیلومتر سرابیز-منصور آباد با اعتبار ۱۴ هزار میلیون ریال، سه‌راهی ده بزرگ – دوراهی بهره رعنا ۱۴.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۲۴ هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

علیمردانی لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی پشتکوه باشت به طول ۷.۵ کیلومتر با اعتبار ۸۷۶۰ میلیون ریال یکی دیگر از این طرح برشمرد.

وی همچنین عنوان کرد: فاز اول راه روستایی ده بزرگ - پیچاب به طول حدود ۴.۵ کیلومتر با اعتبار ۹۶ هزار و ۴۴۵ میلیون ریال و راه روستایی بهر رعنا به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۱۱ هزار و ۸۰۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

این مسئول یادآور شد: با وجود همه اقدامات گسترده‌ای که در حوزه ساخت و بهسازی راه‌های روستایی استان صورت گرفته، بدون تردید با تخصیص اعتبارات کافی و به موقع می‌توان نیازهای بیشتری را در این حوزه برطرف کرد.

طی این آیین امام‌جمعه باشت از محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان تقدیر ویژه کرده و تصریح کرد: از مدیرکل راه و شهرسازی و همکارانشان در شهرستان باشت جهت انجام خدمات ارزنده در این شهرستان کمال تقدیر تشکر را داریم.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این آیین ضمن خوشحالی از این کار بزرگ در شهرستان گفت: من معتقد هستم هر مدیری که منتظر است از او تشکر کنند از روی خودخواهی نیست و از این جهت است که یک کار را برای مردم انجام داده است و این لحظه می‌خواهد ثمره کار خود را ببیند.

وی افزود: مدیران منتظر یک تشکر نیستند و اجر کار خود را پیش خدا می‌دانند و خدا را شکر می‌کنیم در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و به مردم خدمت‌رسانی می‌شود.

 وی با اشاره به خدمات بی‌بدیل اداره راه و شهرسازی استان گفت: راه و شهرسازی تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده که جای تقدیر و تشکر از آن‌ها دارد.

امام‌جمعه باشت تقدیر ویژه از محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرده و تصریح کرد: از محمدعلی علیمردانی و همکارانشان در شهرستان باشت و همکاران آن کمال تشکر را داریم.

عبودی گفت: کار بسیار بزرگی صورت گرفته و کمتر جایی این‌گونه کارها صورت خواهد گرفت و خداوند به توفیقات علیمردانی و گندمکار بیفزاید.

 وی در رابطه با مسیرهای ارتباطی باشت به چرام اشاره کرد و گفت: تاجگردون نماینده فعال شهرستان کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر از او را داریم.

 عبودی افزود: جاده باشت به چرام یکی از جاده‌های مورد نیاز و هم خطرناک و صعب‌العبور است که الحمدالله تلاش خوبی در حال شکل گرفتن است.

وی ضمن خوشحالی از ایجاد جاده صعب‌العبور پیچاب تصریح کرد: این جاده یکی از سخت‌ترین مسیرها در کشور است و خوشحالی مضاعف از این است که فردی که پیمانکاری این پروژه را بر عهده گرفته بومی است.

امام‌جمعه باشت افزود: جای بسیار خوشحالی است که برای جوانان شهرستان خودمان اشتغال ایجاد شده و این اشتغال را پیمانکار بومی شهرستان ایجاد کرده است.