شناسهٔ خبر: 41385 - سرویس استان‌ها

در کرمان جنوبی برگزار شد:

جزئیات جلسه هم‌اندیشی همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و صنعتی در جنوب استان کرمان

محمدساردویی جلسه هم‌اندیشی با حضور رئیس دانشگاه جیرفت، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، این جلسه در رابطه با امکان اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی مشترک راه و شهرسازی و دانشگاه مطرح شد.

محمد ساردوئی در این جلسه به بحث و تبادل‌نظر پیرامون همکاری مشترک و تعامل آتی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و صنعتی پرداختند.

وی همچنین ایجاد یک اتاق فکر از دانشگاهیان به منظور بهره‌گیری بهتر از پتانسیل‌های دانشگاهی در پروژه‌های مشترک با دانشگاه را ضروری دانست و افزود: نتایج حاصل از این تعامل می‌تواند برای کمک و ارتقای فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی بهره مضاعف گرفت.

دکتر کمالی پور بیان کرد: باید اهل فکر، هنر و فرهنگ را در جامعه مشارکت داده تا هرچه بیشتر رابطه اجتماعی را ارتقا دهیم و حضور پررنگ‌تر دانشگاهیان در طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی مشترک با اداره راه و شهرسازی را عنوان کرد.

در پایان دکتر کوهستانی نیز در رابطه با همکاری دانشکده‌های دانشگاه جیرفت جهت انجام پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی با حوزه راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد و مقرر شد که این جلسات به‌صورت منظم برگزار گردد.