شناسهٔ خبر: 41465 - سرویس استان‌ها

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز صورت می‌گیرد:

افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۳۵ تختخوابی امام خمینی کوثر در استان اردبیل

بیمارستان مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با حضور دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسؤولان کشوری و استانی بیمارستان ۳۵ تختخوابی امام خمینی (ره) کوثر ظهر امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در گفت‌وگو با روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، اظهار کرد: بیمارستان ۳۵ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان کوثر بیشتر در جهت حفظ سلامت عمومی مردم، کاهش هزینه درمان، بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان کوثر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز گردیده بود و امروز به حول و قوه الهی شاهد افتتاح این پروژه با حضور مسؤولان کشوری و استانی خواهیم بود.

وی گفت: از طرفی دیگر این بیمارستان به دلیل واقع شدن در نزدیکی جاده سرچم که یکی از پرترددترین راه‌های مواصلاتی استان به مرکز کشور و استان‌های مجاور می‌باشد خدمات ارزنده‌ای به مسافرین و مردم منطقه ارائه خواهد نمود.

حیدری تصریح کرد: به عنوان تلاشگران راه و شهرسازی استان اردبیل افتخار می‌کنیم که با همت و تلاش همکاران و همه مسئولین، بیمارستان کوثر در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال مورد بهره‌برداری و در اختیار مردمان شریف شهرستان کوثر و منطقه قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: بیمارستان ۳۵ تختخوابی امام خمینی (ره) کوثر با زیربنای سه هزار و ۲۵۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده ۱۳۴۰۰۰ میلیون ریال شامل بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، بخش کاخداری و خدماتی، موتورخانه، اتاق برق و اتاق گازهای طبی، بخش‌های بستری مردان، زنان و کودکان، بخش اتاق‌های عمل، بخش زنان و زایمان و اتاق‌های هواساز و تأسیسات می‌باشد.

وی گفت: در ساخت و اتمام این بیمارستان از پیمانکاران و مشاوران بومی استان اردبیل استفاده شده به طوری که در کمتر از چهار سال این بیمارستان ساخته شده که در نوع خود در سطح کشور کم‌نظیر است.