شناسهٔ خبر: 41489 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای بهسازی محورهای روستایی ساردوئیه

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساردوئیه گفت: محورهای گور و کنزته- کنوایی در شهرستان ساردوئیه درحال بهسازی هستند و به زودی آسفالت شش محور دیگر شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی کرمان جنوبی، موسی گروهی، رئیس اداره راه و شهرسازی ساردوئیه درمعرفی پروژه‌های راه روستایی این شهرستان عنوان کرد: تاکنون با اعتباری بالغ بر ۵۴ هزار میلیون ریال ۲۷ کیلومتر از محور گور آسفالت شده و برای تکمیل سه کیلومترباقی‌مانده مبلغ ۳۵ هزار میلیون ریال مورد نیاز است. با تحقق این امر،  ۴۲۰ خانوار از راه مناسب برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: چهار کیلومتر ازمحور کنزته- کنوایی آسفالت و بازگشایی مسیر تا انتها انجام شده و پیمانکار در حال زیرسازی مسیراست. اعتبار هزینه شده ۱۰ هزار میلیون ریال است و برای تکمیل این مسیر و برخورداری ۲۲۷ خانوار از راه روستایی مناسب به ۳۰ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.

گروهی افزود: در محور قلاطوئیه با ۵.۴ کیلومترآماده آسفالت است و آسفالت محور فراش به طول چهارکیلومتر تکمیل شده است. همچنین عملیات زیرسازی محورهای خاک سفید، سه‌چشمه، روز کین، سرگدار و قنات زنگل در حال انجام است وبه زودی  آسفالت این محورها آغاز خواهد شد.