شناسهٔ خبر: 41682 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

پرونده ۲۱۰۲۹ واحدی مسکن مهر استان یزد با افتتاح ۱۵۱۹ واحد بسته شد

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: با افتتاح ۱۵۱۹ واحد مسکن مهر پروند ۲۱۰۲۹ واحد مسکن استان به عنوان دومین استان در سطح کشور بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان یزد، محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در حاشیه مراسم هفتمین آئین افتتاح مسکن مهر استان، با اشاره به تخصیص ۱۵۱۹ واحد مسکن مهر گفت: تاکنون ۲۱۰۲۹ واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان داده شده است و به حول و قوه الهی پروژه مسکن مهر استان به پایان رسیده و امیدواریم مردم عزیزمان با آرامش و راحتی در این واحدها به خوبی زندگی کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه استان یزد دومین استان در سطح کشور است که موفق شده مسکن مهر را به سرانجام برساند و تمام واحدهای مسکن مهر را تخصیص و تحویل متقاضیان نماید.

نقصان محمدی در ادامه اجرای طرح مسکن در استان به ساخت مسکن اجتماعی اشاره کرد و گفت: ما آماده هستیم که در حوزه تولید مسکن، مسکن اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهیم؛ که در این خصوص تفاهم‌نامه اولیه آن منعقد شده است و دستورالعمل اجرایی این طرح در وزارتخانه در حال تدوین است که به محض ابلاغ آمادگی داریم که این طرح را نیز در استان عملیاتی کنیم.

این مقام مسئول در ادامه با تأکید بر کیفیت مکان‌یابی طرح مسکن اجتماعی در استان گفت: با توجه به هدف اصلی طرح مسکن اجتماعی، تلاش خواهیم کرد با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم درون‌شهری، ساخت مسکن اجتماعی را در مجموعه‌های مسکونی کوچک‌تر به شهر منتقل کنیم.