شناسهٔ خبر: 41754 - سرویس استان‌ها

با حضور روسا و نمایندگان ارزیابی بنادر جنوبی کشور انجام شد:

برگزاری کارگاه آموزشی پایش شاخص‌ها در بندر امام خمینی(ره)

جلسه کارگاه آموزشی پایش شاخص‌های بیست‌ونه گانه با هدف ارتقای دانش رؤسا و نمایندگان قسمت‌های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مرداد ماه امسال به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارات راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بیان کرد: رعایت اصل عدالت در ارزیابی عملکرد بنادرو سیستمی‌‌سازی فرآیندهای ارزیابی عملکرد به مثابه شاخصی مهم در روند توسعه سازمانی و توجه به ابتکارات و ابداعات حین ارزیابی شاخص‌ها از هم نکاتی بود که طی این نشست یادآور شد.

معاون طرح و توسعه افزود: در ادامه این نشست رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی طی گزارشی،  مجموعه اقدامات و روند برگزاری این کارگاه آموزشی را تبیین کرد و بندرامام خمینی(ره)را بندر پایلوت در ارزیابی موفقیت‌آمیز شاخص‌های عملکردی توصیف و از میزبانی مدیرکل بنادرو دریانوردی استان خوزستان و همکاران وی در جریان برگزاری شایسته این کارگاه تشکر کرد.

عسکری تصریح کرد: در جریان برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی عمکرد بنادر بر اساس  شاخص‌های بیست و‌نه‌گانه عمومی و اختصاصی، کارشناسان ارزیابی عملکرد از بنادر جنوب و سازمان بنادر و دریانوردی گردهم آمدند و تازه‌ترین روش‌ها و فرآیند ارزیابی عملکرد را بحث و بررسی  کردند.

اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شده است طی سال‌های اخیر به طور متوالی عنوان رتبه برتر در ارزیابی شاخص‌های عملکردی را بین بنادر سراسر کشور کسب کند.