شناسهٔ خبر: 41802 - سرویس استان‌ها

مدیرکل بندرخرمشهر تاکید کرد:

رعایت استانداردهای زیست محیطی در انجام عملیات ایمن خارج سازی مغروقه‌های بندرخرمشهر

بازدید مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در جریان بازدید معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از مجتمع بندری خرمشهر گفت: تعاملات لازم بین این اداره‌کل و محیط زیست منطقه بر اساس استانداردهای زیست محیطی برای انجام عملیات ایمن خارج‌سازی مغروقه‌ها وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بندر و دریانوردی خرمشهر، پروین فرشچی، معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از شرکت‌های کشتی سازی منطقه و مجتمع بندری خرمشهر بازدید کرد.

در جریان این بازدید، مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در اسکله خانیان گزارش کاملی در خصوص آخرین وضعیت شناورسازی مغروقه‌ها و انتقال ایمن آنها از لحاظ محیط زیست دریایی به خشکی ارائه داد.

در ادامه معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از محل دپوی ضایعات خارج ‌سازی‌شده مغروقه‌ها در بندرخرمشهر دیدن کرد.

همچنین مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در این دیدار به وجود هماهنگی‌ها و تعاملات لازم بین این اداره‌کل و محیط زیست منطقه بر اساس استانداردهای زیست محیطی برای انجام عملیات ایمن خارج‌سازی مغروقه‌ها اشاره کرد و گفت: بندرخرمشهر همواره بر توجه جدی به موضوع محیط زیست و رعایت دقیق آن در طرح‌های خود تأکید دارد.